Zwiększ produktywność dzięki TypeGenie dla Zendesk Chat
TypeGenie dla Zendesk Chat to narzędzie do automatycznego uzupełniania zasilane sztuczną inteligencją, które ma na celu zwiększenie produktywności zespołów obsługi klienta. Opracowany przez TypeGenie (przez True AI Ltd), ten darmowy dodatek ma na celu poprawę efektywności agentów wsparcia Zendesk, oferując im uzupełnienia zdań zasilane sztuczną inteligencją podczas pisania.
Z TypeGenie zespoły wsparcia mogą spodziewać się odpowiedzi w rekordowym tempie, skrócenia średniego czasu obsługi i utrzymania spójnego tonu marki w każdym zdaniu. Narzędzie jest używane przez niektóre z najlepszych zespołów wsparcia na świecie, w tym The O2 Arena, NA-KD, Oura ring i SendCloud.
Opierając się na technologii głębokiego uczenia się, uzupełnienia TypeGenie są bardzo istotne i spersonalizowane. System jest samouczący się i działa we wszystkich językach, co czyni go odpowiednim dla firm we wszystkich branżach.
Zgodnie z Bramem, Dyrektorem Operacji w Sendcloud, "Twoi agenci nie będą chcieli pracować bez tego!" Nela, Zespół Wsparcia w Spendee, dodaje: "Bądźcie świadomi, że jest to uzależniające - gdy zaczniecie go używać, czujecie, że nie macie rąk, gdy piszecie odpowiedź wsparcia bez pomocy TypeGenie!"